کاربران به چه دلایلی VPN را انتخاب می کنند

در اینجا تعدادی از مزایای خرید VPN و خری کریو و استفاده از این سرویس ها یا سرویس شبکه خصوصی مجازی وی پی ان آورده شده است. آشکارترین مزایای VPN و کریو ها امنیت و حفظ حریم خصوصی زمان اتصال به اینترنت است. VPN ها از رمزگذاری استفاده می کنند برای اینکه اطمینان حاصل کنند که آدرس IP کاربران و داده های شخصی حساس آنها نمی تواند توسط وب سایت ها یا موتورهای جستجو یا مجرمان سایبری ردیابی شود. برای خرید VPN و یا خرید کریو میتوانید به parsvpn.net مراجعه کنید.

vpn-advantages

 

با به طور متوسط بازدید از 7 وب سایت به صورت روزانه توسط هر فرد، ردیابی اطلاعات شخصی، امنیت اطلاعات و حفاظت از حریم خصوصی از مهمترین شکل های آرامش ذهن است که یک سرویس VPN می تواند ارائه دهد.

اما، شما احتمالا نمی دانید که رنج گسترده ای از مزایای دیگر وجود دارد که سرویس VPN برای هر دو نوع مشتریان خصوصی و کسب و کارهای ارائه می دهد.

در اینجا می خواهیم 5 مورد از سودمندترین مزایای سرویس VPN را بیان کنیم.

  • صرفه جویی در پول شما
  • دسترسی به منابع مسدود شده
  • اتصال بهتر
  • تغییر و پنهان کردن IP شما
  • استفاده در سفر

در اینجا به بیان جزئیاتی برای هر مورد می پردازیم

مزیت 1: صرفه جویی در پول شما

در خرید VPN شگفت آورترین مزیت استفاده از سرویس های VPN در صرفه جویی در مقدار پولی است که شما برای چیزهایی مانند بلیط هواپیما، اتومبیل کرایه ای و حتی خرید و فروش فلش هزینه می کنید.

بیشتر وب سایت هایی که شما بازدید می کنید پیگیری می کنند که قبل، بعد و در طول خرید در حال بازدید چه چیزهایی هستید.

بسیاری از این سایتها پس از آن شما را رها نمی کنند، به خصوص آنهایی که نوسان در قیمت گذاری دارند مانند وبسایتهای مسافرتی. راه حل استفاده از VPN است برای اینکه موقعیت مکانی شما را پنهان می کند.این می تواند کمک کند که شما بلیط یا هتل ارزانتری پیدا کنید.

مزیت 2: دسترسی به منابع مسدود شده

با خرید VPN و یا کریو شما اجازه می دهد محدودیتهای روی شبکه را دور بزنید. این به شما اجازه دسترسی به وب سایتهایی را می دهد که در واقع مجاز هستند اما ممکن است در منطقه شما محدود شده باشند. سرویس های VPN به شما اجازه دسترسی به حساب کاربری کاملا قانونی Netflix را می دهد در حالیکه در کشورهایی مانند چین هستید که Netflix در آنجا کار نمی کند.

مزیت 3: اتصال

VPN اجازه سطحی از اتصال را می دهد فرقی نمی کند موقعیت فیزیکی واقعی اعضاء دیگر کجا باشد. با استفاده از VPN یک شرکت می تواند فایل ها را انتقال دهد، اطلاعات را به اشتراک بگذارد و کل شرکت را از راه دور مدیریت کند . یک مزیت فوق العاده استفاده از VPN، انتقال پورت می باشد. انتقال پورت اساسا زمانی است که شما به کامپیوترهای از راه دور اجازه دسترسی به یک کامپیوتر خاص را می دهید.

انتقال پورت می تواند بسیار مفید باشد وقتیکه اسناد را توزیع می کنید یا از موقعیت های مکانی مختلف با یا بدون اتصال کامپیوتر کار می کنید.

مزیت 4: تغییر و پنهان کردن آدرس IP

آدرس IP شما به طور مداوم در حال ردیابی است.

از آنجاییکه در اینترنت، بسیاری از مردم نمی دانند که هر کاری که آنها انجام می دهند در گوگل، فیسبوک یا هر سایت اجتماعی دیگر ذخیره می شود، اگر شما آدرس IP واقعی خود را پنهان نکنید این فعالیتها می تواند با موقعیت مکانی واقعی شما ذخیره شود حتی اگر پیام ها یا پروفایل خود را حذف کنید.

در مورد استفاده از گوگل و فیسبوک مسئله زیاد بد نیست برای اینکه اتفاقی که می تواند بیفتد سعی برای فروختن اقلامی به شما است. اما هنگامیکه توسط مجرمان سایبری و هکرها ذخیره شوند می توانند برای باج خواهی، سرقت هویت و اخاذی مورد استفاده قرار گیرند.

بنابراین استفاده از یک VPN به شما اجازه می دهد تا هویت خود را بسیار امن نگه دارید.این خصوصیت در کریو نیز وجود دارد و با خرید کریو یا جای خرید وی پی ان نیز به این هدف میرسید.

مزیت 5: استفاده در سفر

اگر شما به صورت از راه دور کار می کنید، اینترنت احتمالا یک قسمت مهم از برنامه سفر شما است.

ارسال ایمیل، قرار دادن عکس روی فیسبوک و اینستاگرام و غیره نیاز به اتصال اینترنت امن و ایمن دارد.

از آنجاییکه VPN به شما اجازه می دهد دسترسی یکسان به هر جایی در جهان داشته باشید، موسسان شرکتهای اینترنتی مختلف از فن آوری VPN و زندگی کم هزینه در کشورهایی مانند تایلند، کلمبیا، شرق اروپا استفاده کرده و برای کار به آنجا مسافرت کرده اند.

تا زمانیکه بتوانند با استفاده از یک ارائه دهنده VPN خوب اتصال امن و مطمئنی داشته باشند و به فایل های خود در خانه از هر نقطه ای دسترسی یابند، آنها می توانند در هر جایی کار کنند.

اکنون که شما از مزایای استفاده از سرویس VPN آگاه شدید، زمان آن رسیده سرویس VPN مطمئنی انتخاب کنید و از اتصال بهتر، لذت سفر و استفاده از اینترنت و مزایای دیگر آن بهره ببرید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net