با کریو VPN انواع سانسورهای منطقه ای را دور بزنید

دور زدن سانسور اینترنت با خرید VPN و خرید کریو

internet-cesorship

سانسور اینترنت کنترل یا سرکوب هر چیز قابل دسترس، منتشر شده یا قابل مشاهده روی اینترنت می باشد. این ممکن است توسط دولت یا توسط سازمان های خصوصی به دستور دولت تنظیم شود و یا به ابتکار خود سازمان باشد. افراد و سازمان های ممکن است به دلایل اخلاقی، مذهبی و یا دیگر دلایل کسب و کار خود سانسوری را به پیروی از هنجارهای جامعه و یا بخاطر ترس از عواقب حقوقی و مسائل دیگر انجام دهند.

میزان سانسور اینترنت در کشورهای مختلف متفاوت است. در حالیکه اغلب کشورهی دموکرات سانسور اینترنت را در حد متوسط دارند، دیگر کشورها به محدود کردن دسترسی شهروندان به اطلاعاتی همچون اخبار و بحث ها می پردازند. سانسور اینترنت همچنین به دلیل یا در پاسخ به حوادثی مثل انتخابات، تظاهرات و شورش ها رخ می دهد. دیگر قسمت های سانسور شامل کپی رایت، موارد زشت و ناپسند، توهین ها و امثال اینها می باشد.

حمایت و مخالفت از سانسور اینترنت نیز متفاوت می باشد. در  2012 Internet Society حدود 71% از پاسخ دهندگان توافق کردند که سانسور اینترنت باید در بعضی موارد وجود داشته باشد. در این نظر سنجی 83% توافق کردند که دسترسی به اینترنت حق اساسی هر شخص است و 86% موافق این بودند که آزادی بیان در اینترنت تضمین شده باشد. بر طبق گزارش GlobalWebIndex، بیش از 400 میلیون از مردم از شبکه های خصوصی مجازی یا همان VPN ها برای دور زدن سانسور اینترنت یا افزایش سطح حریم خصوصی استفاده می کنند و به خرید VPN و خرید کریو روی آورده اند. شما نیز اگر به دنبال خرید VPN هستید می توانید به سایت parsvpn.net با بهترین سرویس های VPN فیلتر شکن و پشتیبانی قوی سر بزنید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چطور سانسور اینترنت را دور بزنید

برای دور زدن سانسور اینترنت شما می توانید از سرویس VPN استفاده کنید. خرید VPN تونلی روی اتصال اینترنت محلی شما ایجاد می کند و IP  و موقعیت مکانی شما را تغییر خواهد داد. شما می توانید به همه وب سایت های و همچنین برنامه های کاربردی مسدود شده دسترسی پیدا کنید. خرید VPN و خرید کریو حریم خصوصی اینترنتی و امنیت شما را به وسیله رمزگذاری همه ارتباطات رمزگذاری خواهد کرد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net