با خرید کریو VPN از داشتن حریم خصوصی آنلاین لذت ببرید

چه دلایلی موجب می شود کاربران بخواهد اقدام به خرید کریو VPN کنند؟

how-and-why-buy-vpn

حریم خصوصی بخش مهمی از زندگی مدرن است که حفاظت از آن می تواند مشکل باشد. در این مقاله برخی از دلایلی را که ممکن از بخواهید از حریم خصوصی VPN استفاده کنید را بررسی کرده ایم.

وب سایت های هر جایی که کاربر بازدید کند را ردیابی می کنند. اگر از یک وب سایت جواهرات بازدید کرده باشیم می توانیم مطمئن باشیم که پیام های تبلیغاتی از دیگر وب سایت های مرتبط با جواهرات دریافت خواهیم کرد. این اغلب به خاطر کوکی های پایداری است که تقریبا هر وب سایتی روی سیستم ما تنظیم می کند. از لحاظ تئوری، تنظیمات “Do Not Track” در مرورگر ما قرار است تا از این اتفاق جلوگیری کند. اما، آگهی ها از “Do Not Track” متنفر اند بنابراین به خوبی پشتیبانی نمی شوند. بنابراین، با دانستن اینکه احتمال ردیابی ما وجود دارد، می توانیم از حریم خصوصی VPN برای کمک به خود بهره ببریم. با خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.net از امنیت حاصل از وی پی ان برخوردار خواهید شد.

خرید VPN برای حفظ حریم خصوصی برای جستجو در اینترنت

در ظاهر جستجو ممکن است بی ضرر به نظر برسد. اما، این حقیقت را در نظر بگیرید که مقامات ایالات متحده می توانند بر اساس جستجوهای افراد روی اینترنت می توانند فعالیت های آن ها را شناسایی کنند. یا شاید شما درباره شرکت رقیب به جستجو پرداخته اید اما نمی خواهید آدرس IP شرکت در گزارش های آن ها نمایش داده شود.

حریم خصوصی VPN کریو برای جابجایی های جغرافیایی

این حالت برای دریافت آدرس IP از کشوری دیگر استفاده می شود به طوریکه به نظر می رسد شما از آنجا متصل شده اید. این روزها اغلب مردم با این ایده آشنا هستند که تمایل به استفاده از IP کشورهای دیگر برای دسترسی به برنامه های تلویزیونی دارند. با این حال، دلایل دیگری نیز وجود دارند که افراد تمایل دارند از کشورهای دیگر به نظر برسند. برخی کشورهای محدود کننده وجود در جهان وجود دارند که استفاده از اینترنت را به شدت محدود کرده و بر ترافیک اینترنت نظارت دارند. خرید کریو VPN می تواند به محققان و روزنامه نگاران برای دسترسی به منابع آنلاینی را بدهد که ممکن است بدون خرید VPN قابل دسترسی نباشد.

حریم خصوصی کریو VPN برای فایروال ها

یکی از استفاده های پیشرفته VPN موبایل برای امنیت یک آدرس IP ثابت و تغییر ناپذیر است. اغلب ارائه دهندگان سرویس اینترنت این روزها IP های پویا صادر می کنند به این معنی که آدرس IP شما به طور مداوم تغییر می کند. این می تواند تحت به روز رسانی قوانین فایروال باشد. برخی سرویس های VPN دارای IP های غیر قابل تغییر برای اتصالات خود دارند. این ایجاد لیست سفید آدرس های IP در فایروال شما را به جای نیاز مداوم به تغییر لیست سفید بر اساس IP روز شما آسان می کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net