آیا با خرید VPN کاملا امن هستیم؟

شبکه های خصوصی مجازی (VPNs) به هدف کمک به کاربران برای حفاظت از حریم خصوصی آنلاین آنها تهیه شده است. سرویس های VPN آدرس های IP واقعی کارکنان را با تغییر مسیر از طریق دیگر سرورهای بین المللی مبهم می کنند. تعداد بسیار زیادی از شرکت های آنلاین وجود دارند که اشتراک رایگان یا غیر رایگان سرویس های VPN را ارائه می دهند و یکی از آنها parsvpn.net است که بسیاری از کاربران برای دوری از محدودیت های جغرافیایی، دانلود مطالب یا برای پنهان کردن فعالیت های آنلاین به منظور افزایش حفاظت از حریم خصوصی از آن استفاده می کنند.

نقض امنیتی با وجود خرید VPN

vpn-flaw

با این حال، یک کشف نشان داده است که سرویس های VPN به آن اندازه ای که فکر می کنید امن نیست، به صورتیکه یک نقص امنیتی بزرگ می تواند آدرس IP کاربران را در افشا کند.

Torrent Freak گزارش می کند که یک ارائه دهنده VPN به نام Perfect Privacy این مشکل امنیتی را کشف کرده است که می تواند یک انتقال ساده پورت را تشریح کند.

تا زمانیکه یک مهاجم و یک کاربر عادی VPN از یک سرویس مشابه استفاده کنند، این حیله ها می توانند به کار برده شوند. آدرس IP قربانی می تواند با انتقال ترافیک او به یک پورت خاص کشف شود.

با توجه به نشانه های موجود، مهاجمان باید بدانند که او واقعا چه کاری انجام می دهد تا بتوانند با هدف قرار دادن آدرس IP او را شکار کنند. به بیان دیگر، این یک موضوع امنیتی نیست که کاربران عادی که خرید VPN را داشته است بتوانند آن را حل کنند. مهمتر از آن، مهاجمان مجبورند کاربران را برای کلیک کردن بر روی مطالب خاص با روش های خاصی فریب دهند.

Perfect Privacy گفته است: ارائه دهندگان VPN که به انتقال پورت را پیشنهاد می کنند هیچ حفاظتی در مقابل این حملات خاص ندارند و نقص همه پروتکل های VPN را در سراسر هر سیستم عامل تحت تاثیر قرار می دهد.

در حال حاضر برخی از ارائه دهندگان VPN فعالیت هایی برای گذر از این مشکل امنیتی در نظر گرفته اند و احتمال دارد که دیگران این مشکل را در آینده حل کنند. برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود و انتقال داده های می توانید خرید VPN و خرید کریو را از parsvpn.net انجام دهید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net